Cienie perłowe z Inglota!
Drugi post z serii o cieniach z Inglota. Tym razem moje cienie perłowe.
To ostatni post z serii o samych cieniach, teraz czekają nas
tylko makijaże wykonane tymi cudownymi cieniami. Jak już wspominałam w poprzednim
poście <klik> zebrałam kilka wyjątkowych
cieni by wyczarować piękne makijaże.
W tym poście również pokaże wam jak łatwo przechowywać cienie
i o co w ogóle chodzi w systemie freedom.
Pearl shadows from Inglot!
The second
post in a series of eye shadow from Inglot. This time, my pearl shadows.
This is the
final post in the series of the same shadows, now there's just these wonderful makeup shadows waiting for us. As already mentioned in the previous post <click> , I gathered several unique shadows to conjure up beautiful makeup.
In this
post I will also show you how to easily store the shadow and what the freedom system is all about.
Kolor 502 to mój najnowszy nabytek. Jest to piękny szary kolor z lekkimi
drobinkami. Kolor na powiece wygląda cudownie
a kolor można budować. Świetnie nadaje się do makijażu smoky – gdy położymy go
na środek powieki efekt będzie zdumiewający!
502 Color
is my latest purchase. It is a beautiful gray color with soft flecks of light. The
color on the eyelid looks wonderful and it can be built up. It's ideal for
smoky make-up - when we put it in the middle of the eyelid, an effect will be
amazing!
Następny cień to miniaturka koloru 156 z nowej kolekcji Fall
in love. Miniaturkę można było zakupić wraz z ostatnim numerem Glamour. Niestety
ten kolor rzadko ląduje na mojej powiece sama nie wiem, czemu bo jest naprawdę przepiękny.
Next shade is a
miniature of 156 Color from the new collection "Fall In Love". This miniature could be purchased with the last number of Glamour. Unfortunately, this color rarely
lands on my eyelid. I do not know why because it is really beautiful.
609 jest chyba moim ulubionym kolorem z mojej małej
kolekcji. Określiłabym ten kolor, jako brązowo
miedziany. Daje najbardziej perłowy efekt na powiece, lecz nie jest on
nachalny. Zdecydowanie daje efekt wow!
609 is
probably my favourite color from my little collection. I would describe this color
as brown-copper. It gives the most pearl effect on the eyelid but it is not bothersome. It's definitely got the wow effect!
Kolor 470 jest genialny! Ma lekko pomarańczowy kolor,
świetny do lekkich, letnich makijaży! To pierwszy perłowy cień z Inglota, jaki
zakupiłam i jestem zakochana!
470 color
is brilliant! It has a slightly orange color, great for light, summer make-up!
This is the first Inglot pearl shadow which I bought and I'm in love!
Ostatni z moich perłowych cieni to kolor 74. Jak widzicie
jest dość odważny. Kupiłam go jednak właśnie z myślą o makijażach jesienno-zimowych. Świetnie sprawdza się do podkreślenia dolnej powieki.
The last of
my pearl shadow is the 74 color. As you can see, it is quite brave. However, I
bought it with a view to the autumn-winter make-ups. It works well to emphasize the lower
eyelid.
Co tu robi
mat? To również moja ostatnia zdobycz dlatego nie pokazałam tego cienia w
ostatnim poście o cieniach. To nie jest
czysta czerń jak będziecie mogli zobaczyć na swatchu. 391 - jest to intensywny kolor szarości,
którą można budować na czerń. Jestem ciekawa jak będzie się sprawdzać na
powiece.
What is matte doing here? It is also my last prey and that's why I didn't show it in my last
post about the shadow. It is not a pure black as you can see on the swatch. 391 - it is the intensive color of grey which can be built in black. I'm curious how it
will be fulfiled on the eyelid.
Freedom to system wymyślony przez Inglota. O co w nim
chodzi? Kupujemy paletę, do której możemy włożyć wszystko! Róże, bronzery,
cienie, cienie do brwi, pudry, perfumy w kremie. Paletka ma podłoże magnetyczne dlatego gdy umieścimy w niej produkt, mam gwarancje, że nic z niej nie wypadnie.
Ja zakupiłam paletkę, do której można włożyć pięć cieni. Sprawdza się idealnie
podczas wyjazdów.
Zakupiłam również większa paletkę bez separatorów. Mieści się
w niej 12 cieni. Uwielbiam ją za wielkie lusterko no i paletka cudownie
prezentuje się na toaletce.
Kolejny raz zapraszam was do sklepu Inglot by zanurzyć się w
tym magicznym świecie.
The Freedom is
a system invented by Inglot. So what is it all about? We buy a pallet to which
we can put everything! Roses, bronzers, shadow, eyebrows shadow, powders,
perfumes in cream. A pallet has a magnetic base so when you put a product into it, I have guarantee that nothing will fall out. I bought a pallet to which you can put five shadows. It works perfectly during travels.
I bought a larger pallet without separators. It fits up to 12 shades. I love it for its big mirror and the pallet projects itself wonderfully on the dressing table.
Once again,
I invite you to an Inglot store to immerse oneself in this magical world.









Brak komentarzy:
Prześlij komentarz