Pierwszy post!
Zaczynam od postu kosmetycznego, bo czuje, że to moja mocna
strona. Planuje oczywiście posty, na których pojawiać się będą stylizacje, ale
na dobry początek pokazuje wam moje zakupy z Lusha, bo wiem, że kilkoro z was czeka
na to co mam do pokazania!
Lush to sklep gdzie występują tylko naturalne, ręcznie
robione, świeże kosmetyki głównie do pielęgnacji. W Polsce niestety nie powstał jeszcze żaden
sklep Lush, dlatego przy mojej ostatniej wizycie w Pradze wstąpiłam do sklepu
Lash po kilka cudownych produktów.
First post!
I’m kicking off with cosmetic post because I feel that it is my strong side. I plan, of course, the posts in which will appear outfits but for a good start I'm showing you my
purchases from Lush because I know that some of you have been waiting to show you what I have got!
Lush is a store
where you are situated into only natural , hand-made , fresh air cosmetics for
care of the body and face. In Poland , unfortunately, we dont have any Lush
stores so during my last visit to Prague i have entered the Lush store to get these wonderful
products.
CUPCAKE
Pierwszym produktem który zakupiłam jest świeża maska do
twarzy! Nie wygląda zbyt apetycznie ale działa naprawdę dobrze.
Na stronie producenta pisze że maska ma wyciągnąć brud i
zanieczyszczenia.
Mięta pobudza i tonizuje, a masło kakaowe nawilża skórę. Producent
zaleca trzymać maskę na twarzy 10-15 minut ale ja trzymam 20-25. Moim zdaniem
po dłuższym czasie maska działa lepiej.
Używam maski codziennie. Działa znakomicie! Oczyszcza,
tonizuje a pory wydają się zmniejszone.
Z tył opakowań Lush znajduje się informacja kto dla nas zrobił dany produkt oraz jaki jest okres przydatności produktu.
Cena to 300 koron czeskich.
CUPCAKE
The first
product that I purchased was a fresh face mask ! It does not look too appetizing but
it works really well.
On the
manufacturer's website it is said that the mask has to pull out dirt and impurities .
Mint
stimulates and tones , and cocoa butter moisturizes skin. The manufacturer
recommands keeping the mask on your face for 10-15 minutes but I keep it 20-25 min on .
In my opinion, after a long time the mask works better.
I use a mask
every day . It works great ! It cleanses , tones and pores seem to be reduced.
In the back of
the package you find information who did the product and what is a
period of usefulness of the product.
The price is 300 CZK
ULTRABLAND
Był mi potrzebny kosmetyk do demakijażu. Skończyła się moja
ulubiona Bioderma. Skusiłam się na Ultrabland, chociaż był dość drogi. Musze przyznać,
że wybrałam ten produkt w ciemno. Miałam duże nadzieje, ale niestety produkt
nie spełnił moich oczekiwań.
Zaczynając od aplikacji –mam wrażenie, że na twarz nakładamy
zwykły krem nivea. Nasza cera potwornie się natłuszcza. Ultrabland nie
zmywa całego makijażu. Ma problem z wodoodpornymi produktami.
Gdy już nasz demakijaż dobiegnie końca, chcemy pozbyć się Ultrablend, niestety to nie jest takie proste. Najlepszym sposobem jest zetrzeć produkt
zwilżonym ręcznikiem.
Cena to 550 koron czeskich
ULTRABLAND
I needed a make-up remover . I finished up my favourite Bioderma . I was tempted for
Ultrabland , although it was quite expensive . I must admit that I chose this
product sight unseen . I had high hopes but unfortunately the product did not
meet my expectations.
Starting from
the application -I have a feeling that I put a regular face cream nivea . Our complexion terribly greases Ultrabland does not wash away the whole make-up. It has got a problem with waterproof products .
Once our make-up
removal is complete, we wanna get rid of Ultrabland, unfortunately, it's
not that simple. The best way is to wipe away the product with moist towel.
The price is 550 CZK
BREATH OF FRESH AIR
Kolejnym produktem jest najbardziej odświerzający tonik z
Lusha. Tonik jest bogaty w minerały i przywraca równowagę skórze. Używam go
rano i od razu budzi mnie i moja skórę
na resztę dnia. Czuje ze tonik zredukował zaczerwienienia na mojej skórze. Trudno
mi porównać go do innych toników bo nigdy nie stosowałam ich wiele ale jeśli macie
okazje, kupcie Breath of Fresh Air.
Cena to 300 koron czeskich
BREATH OF FRESH AIR
Another product
is Lush Tonic after which you get the freshest feeling possible. Tonic is rich in minerals and restores
the balance to skin . I use it in the morning and it wakes me up and my skin for the rest of the day. I feel the tonic reduces rednesses on my skin . I find
it hard to compare it to any other tonics because I never used them a lot
but if you have an opportunity, buy Breath of Fresh Air.
Price is 300 CZK
GRANNY TAKES A DIP
Ostatnia rzeczą I najbardziej ekscytująca jest bomba do
kąpieli. Jak widzicie jest cała i czeka na idealną kąpiel by jej użyć. Tak się składa
że nie mam wanny wiec pewnie jeszcze trochę poczeka. Ale jej zapach … imbir,
pieprz, cytryna. Ten mix sprawia że chce ją zjeść.
Cena to 165 koron czeskich
GRANNY TAKES A DIP
The last thing that I'm most exciting about, is the bath bomb. As you can see, it's intact waiting for the
perfect bath to use it. As it just happens that I do not have a bathtub so
it's probably gonna wait a little bit. But its smell ... ginger , pepper , lemon . This mix
makes me wanna eat it .
Price is 165 CZK
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13179835/?claim=su3ghfkpvbz">Follow my blog with Bloglovin</a>
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13179835/?claim=su3ghfkpvbz">Follow my blog with Bloglovin</a>











Brak komentarzy:
Prześlij komentarz